Workshops voor culturele sector - Meld je aan
Bijna 100 instellingen uit de Cultuurregio Utrecht hebben dit jaar postcodedata opgestuurd voor het Culturele Doelgroepenmodel (CDM). We zijn blij dat de belangstelling onverminderd groot is. De wens van de sector om nog meer aandacht te hebben voor het duiden en het toepassen van publieksonderzoek naar de praktijk heeft geleid tot een uitgebreid en interessant workshop programma in 2025.
- Impact Meten – 23 april (nog 2 plekjes vrij!)
- Publieksdata & Doelgroepen
- Festivals: 15 & 17 april
- Musea: 13 mei
- Theaters/podia: 12 juni
- CDM: Hoe pas jij het toe? – 28 mei
- Speeddate sessie – Oktober (update volgt nog)
Wil je je aanmelden, kijk dan voor meer informatie op de Kennisagenda van Utrecht Marketing.
Tips
- Houd de agenda van Rotterdam Festivals in de gaten. Er zijn per maand verschillende gratis online bijpraatsessies over de culturele doelgroepen, de regels rondom de AVG of het doen van publieksonderzoek.
- Tot slot organiseert DEN op 10 april in het Centraal Museum een themamiddag Werken aan publiek. Deelname is gratis. Aanmelden is verplicht.
Heb je zelf een persoonlijke vraag, aarzel niet en neem contact op met Joost de Vries of Rien Swolfs via cdm@utrechtmarketing.nl