Met de totstandkoming van dit Jaarplan zet Utrecht Marketing de eerste stap in het afsluiten van haar meerjarencyclus. 2025 is het jaar dat de meerjarige opdracht vanuit de gemeente Utrecht afloopt, en de laatste stappen worden gezet om de doelstellingen zoals verwoord in het Meerjarenplan 2022-2025 te realiseren. Hoe wij dit doen, staat in het vervolg van dit document, dat niets aan ambitie heeft ingeboet vergeleken met eerdere jaarplannen.
Parallel aan het verwezenlijken van alle plannen voor 2025 loopt het proces om toe te werken naar een nieuwe meerjarige opdracht. De basis hiervan vormt het Meerjarenplan 2026 – 2029, dat in nauwe samenspraak met partners in stad en regio en hoofdopdrachtgever gemeente Utrecht ontwikkeld wordt. De totstandkoming van dit Meerjarenplan en het uitvoeren van de activiteiten zoals beschreven in het Jaarplan 2025, zijn geen gescheiden werelden. Binnen onze projecten slaan we waar mogelijk bruggen naar de toekomst, zodat de transitie naar een nieuw Meerjarenplan natuurlijk verloopt.
Hoe dit er in de praktijk uitziet lees je op hoofdlijnen in deze digitale versie van het Utrecht Marketing Jaarplan 2025. Meer weten? Het volledige Jaarplan vind je hier.
Cor Jansen
Directeur-bestuurder